آ

  • آموزش شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]

  • آینده‌پژوهی تحلیل پیشران‌های خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]

  • آینده نگاری تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]

  • آینده نگری آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]

ا

  • اپلیکیشن‌های ورزشی توسعه و همگام‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی ورزشی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا از طریق بازی‌وارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]

  • ادارات ورزش و جوانان طراحی مدل ساختاری‌تفسیری برای جانشین‌پروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]

  • اداری- رویه ای شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]

  • ایران تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]

  • ایران ارائه مدل زمینه‌‌ای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]

  • ایران طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]

  • ارزیابی عملکرد تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]

  • ارزش‌ بازار شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]

  • استارت آپ مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]

  • استارت آپ طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]

  • استراتژی های موثر استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]

  • استعدادیابی طراحی مدل ساختاری‌تفسیری برای جانشین‌پروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]

  • استقلال رسانه‌ای ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]

  • اصول مدیریت درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]

  • اطلاع‌رسانی ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]

  • اقتصاد شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]

  • اقتصاد واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]

  • اقتصاد مقاومتی روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]

  • الزامات شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]

  • الگوی ایرانی طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]

  • الگوی اسلامی طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]

  • اماکن ورزشی تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]

  • اماکن ورزشی تحلیل پیشران‌های خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]

  • امواج مغزی تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]

  • انتقال/گذار حرفه‌ای ورزشکاران تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]

  • اوقات فراغت طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]

  • اوقات فراغت طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]

  • ائتلاف‌سازی تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلاف‌سازی جنبش‌های اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]

ب

  • بازاریابی اجتماعی ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]

  • بازنشستگی ورزشکار تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]

  • بازی های بومی و محلی تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]

  • بازی های سنتی تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]

  • بازی وار سازی توسعه و همگام‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی ورزشی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا از طریق بازی‌وارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]

  • باشگاه راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]

  • باشگاههای فوتبال بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]

  • باشگاه های ورزشی روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]

  • باشگاه ورزشی طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]

  • بانک‌ها طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانک‌ها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]

  • بخش خصوصی شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]

  • برنامه ریزی راهبردی آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]

  • برنامه‌ریزی راهبردی طراحی مدل پارادیمی برنامه استراتژیک اوقات فراغت ورزشی با تأکید بر الگوی ایرانی اسلامی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 235-262]

  • برند مجید (مروژ) چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]

  • برندهای شرکتی و سازمانی آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]

  • برندهای ورزشی آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]

  • برندهای ورزشی شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]

  • برند ورزشی تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]

  • به کارگیری نخبگان ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]

پ

  • پاسخگویی درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]

  • پتانسیل تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]

  • پساکرونا راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]

  • پیشران تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]

  • پویایی اجتماعی تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلاف‌سازی جنبش‌های اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]

ت

  • تأمین مالی روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]

  • تبعیض جنسیّت شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیوم‌های فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]

  • تجارت واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]

  • تجاری‌سازی طراحی مدل تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]

  • تحلیل عاملی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]

  • تحلیل مضمون شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]

  • تسهیلات طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانک‌ها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]

  • تعالی اجتماعی تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلاف‌سازی جنبش‌های اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]

  • تغییر رفتار ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]

  • تلاطم بازار چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]

  • توسعه توسعه و همگام‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی ورزشی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا از طریق بازی‌وارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]

  • توسعه طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]

  • توسعه بین‌المللی تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]

  • توسعه ملی تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]

  • توسعه منابع انسانی طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]

  • توسعه ورزش طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]

ج

  • جانشین‌پروری طراحی مدل ساختاری‌تفسیری برای جانشین‌پروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]

  • جنبش اجتماعی تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه ائتلاف‌سازی جنبش‌های اجتماعی در ورزش [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 213-234]

چ

  • چابکی بازاریابی ورزشی چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]

ح

  • حکمرانی مشارکتی عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]

خ

  • خانواده طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]

  • خصوصی‌سازی تحلیل پیشران‌های خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]

د

  • داده بنیاد ارائه مدل زمینه‌‌ای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]

  • دانشکده تربیت بدنی تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]

  • دیپلماسی ورزشی تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]

  • دیپلماسی ورزشی دیجیتال طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]

  • درآمدزایی تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]

  • دروازه‌بان شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]

ذ

  • ذی‌نفان‌ لیگ فوتبال تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]

ر

  • راهبرد شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]

  • راهبرد شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]

  • راهبردهای توسعه طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]

  • رضایت شغلی تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]

  • رویکرد داده بنیاد عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]

ز

  • زنان شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیوم‌های فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]

س

  • ساختگرا طراحی مدل تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]

  • سازمان‌ ورزشی شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]

  • سازمان‌ ورزشی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]

  • سیاست‌گذاری شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]

  • سالمندان ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]

  • سرمایه اجتماعی تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]

  • سیستم پشتیبان تصمیم تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]

  • سلامت سازمانی بررسی رابطه بین سلامت سازمانی با عملکرد کارکنان وزارت ورزش وجوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 295-312]

  • سوت زنی شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]

ش

  • شایسته‌سالاری طراحی مدل ساختاری‌تفسیری برای جانشین‌پروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]

  • شرایط تحریم روش های تامین مالی باشگاه های ورزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 105-124]

  • شطرنج تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]

  • شفاف‌سازی درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]

  • شهرداری تهران تحلیل پیشران‌های خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 331-358]

ص

  • صادرات واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]

  • صنعت ورزش طراحی مدل ارائة تسهیلات اعطایی بانک‌ها در صنعت ورزش [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 209-232]

ع

  • عدم قطعیت آینده‌نگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 359-386]

  • عدم قطعیت تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]

  • عضو هیات علمی تدوین مدل ارتباطی سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 17-36]

  • عقد قرارداد طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]

  • عملکرد چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ)) [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 35-56]

  • عملکرد بررسی رابطه بین سلامت سازمانی با عملکرد کارکنان وزارت ورزش وجوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 295-312]

  • عوامل اجتماعی شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]

  • عوامل زیبایی شناختی شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]

  • عوامل سازمانی طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]

  • عوامل شغلی طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]

  • عوامل فردی طراحی الگوی توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 107-142]

  • عوامل محیطی شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]

ف

  • فدراسیون‌های ورزشی طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]

  • فراتحلیل بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]

  • فراترکیب ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]

  • فرهنگ‌سازی ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]

  • فساد شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]

  • فعالیت بدنی ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 65-98]

  • فقر ورزشی شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]

  • فناوری اطلاعات مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]

  • فوتبال شناسایی پیامدهای ممنوعیت حضور زنان ایرانی در استادیوم‌های فوتبال [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 167-186]

  • فوریت تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]

ق

  • قدرت تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]

  • قیمت‌گذاری شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]

ک

  • کارآفرینی طراحی مدل تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]

  • کار آفرین طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]

  • کرونا راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]

  • کسب‌وکار واکاوی پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر موفقیت صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 59-74]

  • کسب و کار طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]

  • کسب و کارهای ورزشی عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]

  • کسب و کار ورزشی راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 133-156]

  • کمیته امداد شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]

م

  • ماهیت آموزشی ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]

  • متغیر عملکردی شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 295-322]

  • محیط فروشگاه شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 267-294]

  • مدیر تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]

  • مدیران ورزشی درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]

  • مدیریت بحران تدوین مدل مدیریت بحران در اماکن ورزشی بر اساس سیستم پشتیبان تصمیم [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 211-236]

  • مدیریت بحران عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]

  • مدیریت منابع انسانی طراحی مدل ساختاری‌تفسیری برای جانشین‌پروری در ادارات ورزش و جوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 35-58]

  • مدل SOAR شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]

  • مدل اسپانسرشیپ استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]

  • مدل سازی طراحی مدل و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری استارت آپ های ورزشی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 17-46]

  • مدلسازی ساختاری تفسیری تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]

  • مدلسازی معادلات ساختاری طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]

  • مشارکت اجتماعی ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 255-280]

  • مشارکت ورزشی طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]

  • مشاور حقوقی طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]

  • منافع تحلیل استراتژیک ذی‌نفعان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 17-34]

  • مهارت‌های زندگی تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]

ن

  • نتایج عملکرد. فدراسیون ورزشی بولینگ و بیلیارد تدوین مدل کیفی ارزیابی عملکرد در فدراسیون ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 157-180]

  • نخبگان علمی ورزشی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه به‌کارگیری نخبگان علمی ورزشی در سازمان‌های ورزشی کشور [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 57-82]

  • نیروی انسانی طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 243-266]

  • نظام پاسخگویی درک پیامدهای پاسخگویی مدیران در سازمان‌های ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 75-104]

  • نظریه داده بنیاد طراحی الگوی توسعه دیپلماسی ورزشی دیجیتال در جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 237-266]

  • نظریۀ برخاسته از داده‌ها تدوین مدل گذار ورزشکاران المپیکی ایران از حرفه ورزش به زندگی اجتماعی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 143-176]

  • نگرش ورزشکاران تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]

  • نورومارکتینگ تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 167-184]

و

  • ورزش تدوین مدل کمّی عوامل مؤثر در توسعه قهرمانی شطرنج ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 99-134]

  • ورزش شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری سوت زنی در ورزش [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 135-166]

  • ورزش ارائه مدل زمینه‌‌ای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]

  • ورزش " طراحی مدل تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 37-64]

  • ورزش بانوان تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]

  • ورزش تفریحی طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]

  • ورزش حرفه ای تدوین پیشرانها و عدم قطعیت های مؤثر بر درآمدزایی پایدار باشگاه های ورزش حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 147-166]

  • ورزش حرفه ای مدل زمینه ای توسعة استارت آپ در ورزش کشور [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 47-76]

  • ورزش حرفه ای استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 233-254]

  • ورزش در خانه طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 83-104]

  • ورزش مددجویان شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]

  • ورزش نیازمندان شناسایی ابعاد مدل راهبردی SOAR در ورزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه راهبردها [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 105-132]

  • ورزش های باستانی تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]

  • ورزش های سنتی تدوین مدل ساختاری تفسیری توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 17-34]

  • ورزش همگانی شناسایی الزامات و نقش سازمان ها در فرآیند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی کشور [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 187-214]

  • ورزش همگانی شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 263-294]

  • ورزش و سیاست تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 267-294]

  • ویروس کرونا توسعه و همگام‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی ورزشی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا از طریق بازی‌وارسازی [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 295-330]

  • ویروس کرونا عوامل موثر بر حکمرانی مشارکتی مدیریت بحران ویروس کرونا در کسب و کارهای ورزشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 79، 1402، صفحه 125-146]

  • ویروس کرونا ارائه مدل زمینه‌‌ای اثرات شیوع ویروس کرونا بر وضعیت ورزش ایران: شرایط، کنش ها و پیامدها [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 215-242]

  • وزارت ورزش و جوانان طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]

  • وزارت ورزش و جوانان بررسی رابطه بین سلامت سازمانی با عملکرد کارکنان وزارت ورزش وجوانان [دوره 15، شماره 80، 1402، صفحه 295-312]

  • وفاداری بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]

ه

  • همسویی راهبردی طراحی مدل همسویی راهبردی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 15، شماره 77، 1402، صفحه 323-347]

  • هواداران بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی) [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 177-212]

  • هوشمندی اجتماعی و استراتژیک تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]

  • هوشمندی بازار تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]

  • هوشمندی تکنولوژیک تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]

  • هوشمندی رقابتی تحلیل هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 78، 1402، صفحه 77-106]